GameAfknapper

Een paar dagen geleden sprong ik binnen in de GameMania, hier in Antwerpen. Om eens te horen of ik een spelconsole zou kunnen huren. Of het de Wii, PlayStation 3 of de Xbox 360 zou worden bleef me nog een vraag; ik ben immers niet echt een gamer.

Dus ergens deze week, ik stap de winkel binnen.

Ik: Hey goedemiddag.
Verkoper: Hallo.
Ik: Euh… ik zou graag eens een spelconsole huren.
Verkoper: Ja dat kan, aan de welke had u gedacht?
Ik: Euhm de Nintendo Wii, wat kost mij dat?
Verkoper: Spelletjes beginnen vanaf x euro voor 3 dagen en x euro voor 5 dagen.
Ik: Nee nee, meneer, ik bedoel de Wii op zich, niet de spelletjes.
Verkoper: Oh, dat staat allemaal duidelijk op onze website. De console kost x euro voor drie dagen en nog eens 100 euro waarborg.
Ik: Hebt u dat ook op papier meneer? Mijn korte-termijn-geheugen is nogal onderontwikkeld.
Verkoper: Helaas niet jongeman, maar alles staat heel duidelijk op onze website.
Ik: Ok bedankt voor uw tijd, ik spring nog wel eens binnen. Nog eens bedankt hé. Daag!
Verkoper: Bedankt.

Dus ik terug op kot onmiddellijk naar die website gesurfd. En dan krijg je dit.
Afknapper bij GameMania website
Een lege pagina! Wat een afknapper! Hoe gebruiksonvriendelijk is me dat wel niet, we leven in 2k7 hoor GameMania! In deze tijden is gebruiksvriendelijkheid prioriteit! Je denkt toch niet dat ze mij ooit nog in die winkel gaan terugzien zeker?!
Ik leen er wel één van een maat ja!
Salu en de kost ermee!

4 thoughts on “GameAfknapper”

  1. Typisch, ik zou da afprinten en in z’n gezicht smeren ^^

    “Ik: Hebt u dat ook op papier meneer? Mijn korte-termijn-geheugen is nogal onderontwikkeld.
    Verkoper: Helaas niet jongeman, maar alles staat heel duidelijk op onze website.”

    Kan die verkoper nie schrijven of wa? Of is er in gans die winkel geen velleke papier te bespeuren? Klantvriendelijkheid staat blijkbaar nie echt vanboven =s

  2. Bel zo maar eens een paar keer rond naar verschillende winkels. Dit telefoongesprek komt vaker voor dan je denkt. Tegenwoordig zijn er nog weinig mensen die je echt vriendelijk te woord staan, net daarom dat het zo fantastisch is als je die ene keer wel eens vriendelijk bediend wordt…

    De wereld wordt bitser jongens… Iedereen zet een grote mond op en iedereen schijnt het het beste te weten… Zelf hard worden en van je afbijten is de enige oplossing…

  3. Da’s echt belachelijk… Als ze gewoon vriendelijk waren geweest en 5 minuten moeite hadden gedaan, zouden ze nen tevrede klant hebben en misschien zelfs money in the pocket.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *